22 octombrie , 2015

ȘCOALA ADC #8

ȘCOALA ADC #8

Prietenii de la Școala ADC ne-au anunțat că au înscrieri la a 8-a ediție între 7 octombrie și 25 noiembrie. Așa că, dacă visați să lucrați în publicitate sau într-un domeniu creativ conex, investigați! Școala ADC e o școală de concept, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute. Profesorii școlii sunt directori de creație în agenții de publicitate.

Din comunicat:

Cei care sunt interesaţi să se înscrie la cursurile școlii o pot face online, pe www.scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de admitere este gratuită, iar pentru a urma cursurile Şcolii ADC*RO, studenţii admişi vor avea de achitat o taxă de 500 de euro.

Pentru a veni ȋn sprijinul tinerilor creativi, Grolsch oferă și ȋn acest an o bursă care acoperă integral costul școlii. Candidații interesați de bursa oferită de Grolsch pentru cea de-a opta ediție a Școlii ADC*RO trebuie să realizeze un material video de maxim 2 minute, care să răspundă provocării: „How to – Make an online tutorial!”. Ȋnscrierea se face printr-un mail trimis pe adresa bursagrolsch@scoalaadc.ro, cu materialul video realizat ȋnsoțit de un titlu și o scurtă descriere ȋn română și date de contact. Ȋnscrierile sunt deschise până pe 15 noiembrie. După finalizarea ȋnscrierilor pentru bursa Grolsch, toate materialele video vor fi urcate pe canalul de YouTube ADC România, iar primele cinci cu cel mai mare număr de vizualizări strânse până pe 25 noiembrie intră ȋn etapa finală, ȋn care tutorii școlii aleg câștigătorul. Toate detaliile legate de bursa Grolsch sunt disponibile pe site, ȋn regulamentul dedicat provocării.

Câștigătorul bursei va fi anunțat in luna decembrie, odată cu lista celor admiși la cea de-a opta ediție a Școlii ADC*RO. Pentru a câștiga bursa Grolsch, candidații trebuie să completeze și testul de admitere de pe siteul școlii și să fie declarați admiși după evaluarea făcută de tutorii școlii.

Cursurile vor începe în luna ianuarie 2016 și vor dura patru luni, iar pe parcursul acestora, studenții vor dobândi aptitudini creative și vor putea pătrunde în universul întortochiat al publicității. Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi.  La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.

Comentarii facebook:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *