7 noiembrie , 2016

ȘCOALA ADC*RO EDIȚIA 9

ȘCOALA ADC*RO EDIȚIA 9

Prietenii de la The Institute ne vestesc o nouă ediție a școlii de concept, dedicată celor care vor să fie în departamentele de creație ale agențiilor de publicitate.

„Cei mai renumiți directori români de creație așteaptă tinerii care doresc să dobândească aptitudini creative și care vor să pătrundă în industria publicității să se înscrie la cursurile celei mai inedite școli de concept din România. Înscrierile pentru cea de-a noua ediție au loc între 4 octombre și 20 noiembrie.

Înscrierile se fac online, pe www.scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de admitere este gratuită, iar pentru a urma cursurile Şcolii ADC*RO, studenţii admişi vor avea de achitat o taxă de 500 de euro.

Pentru a veni ȋn sprijinul tinerilor creativi, Grolsch oferă și ȋn acest an o bursă care acoperă integral costul școlii.

Candidații interesați de bursa oferită de Grolsch pentru cea de-a noua ediție a Școlii ADC*RO trebuie să realizeze un website/o pagină de facebook/o plaftormă online cu un mecanism foarte simplu ȋn spate, de tipul eelslap.com.

Ȋnscrierea se face printr-un mail trimis pe adresa bursagrolsch@scoalaadc.ro, cu link spre platforma creată, alături de o imagine reprezentativă, o scurtă descriere a ideii și date de contact.

Toate ȋnscrierile vor fi prezentate apoi pe pagina de Facebook ADC România ȋntr-un album foto (cu imaginea trimisă și linkul spre platformă). Ȋn perioada 14 – 25 noiembrie (ora 11 a.m.) candidații trebuie să strângă cât mai multe like-uri ȋn albumul foto. Primele cinci ȋnscrieri ca număr de likeuri vor merge apoi ȋn etapa finală, unde vor fi analizate de către tutorii Şcolii ADC*RO, care vor alege un top 3 cu cele mai bune idei. Criterii urmărite: originalitatea, creativitatea, capacitatea de viralizare a platformei, respectarea briefului de concurs. La finalul provocării se va realiza un top 3 cu potențiali beneficiari ai bursei.

“De cinci ani Grolsch susține Şcoala ADC*RO și tinerii interesați de publicitate printr-o bursă menită să acopere taxa de participare și, mai important, să le ofere un cadru relaxat de lucru din care să rezulte cele mai bune idei. De-a lungul anilor s-a dovedit că <<examenele>> neconvenționale Grolsch au ales bine, toți cei patru câștigători de până acum fiind la finalul școlii ȋn top 3 portofolii, cu internshipuri ȋn agenții și apoi cu premii ȋn festivalurile de publicitate. Așteptăm cu interes și bursierul cu numărul cinci!”, declară Cristina Gherman, Global Brands Director Ursus Breweries.

Toti participanții la concursul pentru Bursa Grolsch trebuie să rezolve cu succes și testul de admitere al Școlii ADC*RO, care se găsește pe www.scoalaadc.ro și este disponibil până pe 20 noiembrie, ora 23:59.

Câștigătorul bursei va fi anunțat in luna decembrie, odată cu lista celor admiși la cea de-a noua ediție a Școlii ADC*RO.

Câștigătoarea bursei Grolsch de anul trecut a fost Karla Georgescu, cea care a obținut și cel mai mare punctaj la finalul școlii, alături de premiile BEST OF VIDEO, BEST OF RADIO și BEST OF BTL.

Ediția a noua continuă și modulul extra – Olimpiadul, dedicat exclusiv studenților școlii care vor să înscrie proiecte la competiții naționale și internaționale pentru tineri creativi. Tutorii care au coordonat modulul anul trecut au fost Eugen Suman, Mihnea Gheorghiu și Andrei Tripșa. Dupa un prim modul Olimpiadul, cursanții Scolii ADC*RO au obținut 2 nominalizări și 2 premii (Gold și Silver) ȋn competiția Young Fibra și o nominalizare la Future Lions.

În plus, începând de anul trecut, ȋn amintirea lui Ionuț Popescu, art director și fotograf, ADC România a înființat bursa „Ionuț Popescu”. Aceasta este ȋn valoare de 500 euro și se oferă cursantului Școlii ADC*RO care se situează pe primul loc la finalul școlii.

Cursurile vor începe în luna ianuarie 2017 și vor dura patru luni. Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi.  La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.

Mai multe detalii găsiți pe www.scoalaadc.ro.

Scoala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.

Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.

The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 17 ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.   

Comentarii facebook:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *